Woensdagen zijn wij uitsluitend op afspraak geopend. Op de zaak of bij u thuis plannen wij een rustig moment voor persoonlijk advies.

Retourneren & service

Garantie en retour:
Vanaf het moment dat U de bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft U deze 14 dagen op zicht (* zie uitzonderingen onderaan deze pagina). Binnen deze termijn mag U het artikel bekijken.
Na het verstrijken van de zichttermijn wordt de koopovereenkomst een feit. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet is.
Als dit niet zo is, meld dit dan binnen 24 uur na ontvangst per e-mail of telefonisch via 0316-525021

Nadat U het door U bestelde product heeft ontvangen, heeft U de bevoegdheid om binnen 14 dagen na de ontvangst van dit product, de onderliggende overeenkomst met Bedadviseurs Berentsen te ontbinden*.
U hoeft hiervoor geen reden op te geven. Indien U de overeenkomst wenst te ontbinden, dient U dit schriftelijk vooraf (via e-mail) aan ons te melden. Na ons akkoord mag U het pas terugsturen.
Het product dient uiterlijk de 14e werkdag na ontvangst weer in ons bezit te zijn door het terug te sturen of te brengen naar Bedadviseurs Berentsen.
U draagt hierbij zelf de kosten van en het risico voor het retour zenden van de goederen.
De betalingen die U hebt verricht op het moment dat de overeenkomst met beddenspeciaalzaak hebt herroepen, zullen wij binnen 30 dagen nadat wij het door U geretourneerde product hebben ontvangen, aan U terugbetalen.

* Voor een beroep te doen op deze retour regeling gelden naast bovengenoemde ook onderstaande voorwaarden:
De afgeleverde producten moet 100% verkoop waardig zijn. Er mag aan het afgeleverde product geen enkele wijziging zijn aangebracht.
De verpakking moet ongeopend, het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen moet bijgevoegd zijn bij de retourzending.
Dekbedden, matrassen, hoofdkussens en andere hygiëne artikelen kunnen helaas niet geruild worden.
Bedadviseurs Berentsen behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het al betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is geopend, gebruikt of door Uw schuld (anders dan die van Bedadviseurs Berentsenof de leverancier van het product) is beschadigd.
Indien een product wordt geretourneerd dat naar het oordeel van ons schade heeft opgelopen, die aan een handeling of nalatigheid van de klant is of anderszins voor Uw risico komt,
zal Bedadviseurs Berentsen U hiervan schriftelijk ( brief of e-mail) in kennis stellen. Bedadviseurs Berentsen heeft het recht om de waardevermindering van het product als gevolg van deze schade van het aan U terug te betalen bedrag in te houden.
Deze bedenktermijn geldt niet voor producten die op maat vervaardigd zijn, voor speciale eenmalige aanbiedingen, producten uit de opruiming
De bedenktermijn is alleen geldig indien U een product via onze website heeft gekocht.
Voor bestellingen in onze winkel/Showroom is de “omruilperiode” niet van toepassing. Hiervoor gelden onze normale algemene verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden.

NB: De bedenktermijn is dus geen proef- en testperiode (bijvoorbeeld de matras lijkt toch te zacht, het dekbed is niet warm genoeg, etc.)!

Retourneren:
Wanneer u artikelen wilt retourneren, kunt u eenvoudig een mailtje sturen naar info@bedadviseursberentsen.nl.
Artikelen welke online besteld zijn kunnen binnen 14 dagen na aflevering worden geretourneerd in de onbeschadigde originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de
factuur en het retourformulier. Let op: de verzendkosten zijn voor de koper. Uitzonderingen zijn speciale bestellingen die niet als zodanig via de site worden aangeboden en/of
speciaal voor u gemaakte producten en opruimingsartikelen kunnen niet worden geretourneerd. Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt uiterlijk binnen 30 dagen
plaats nadat het artikel door Bedadviseurs Berentsen in ongeschonden staat en originele verpakking is ontvangen . Retourzendingen zonder ingevuld retourformulier en
kopiefactuur worden niet in behandeling genomen en dus niet gecrediteerd. Het nummer van de rekening waar het bedrag op terug gestort moet worden dient u op het
retourformulier te vermelden. Om kosten van retour zendingen te besparen bestaat er uiteraard ook de mogelijkheid om het product tijdens winkeltijden in de winkel aan te bieden,
waarna wij aan de hand van uw informatie bepalen wat de volgende stap word.
Zie ook kop garantie en retour onder Algemene voorwaarden

Uitzonderingen:
Deze bedenktermijn geldt niet voor producten die op maat vervaardigd zijn, voor speciale eenmalige aanbiedingen, producten uit de opruiming.
Dekbedden, matrassen, hoofdkussens en andere hygiëne artikelen kunnen helaas niet geruild worden.
De bedenktermijn is alleen geldig indien U een product via onze website heeft gekocht.
Voor bestellingen in onze winkel/Showroom is de “omruilperiode” niet van toepassing. Hiervoor gelden onze normale algemene verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden.

NB: De bedenktermijn is dus geen proef- en testperiode (bijvoorbeeld de matras lijkt toch te zacht, het dekbed is niet warm genoeg, etc.)!


© Copyright Bedadviseurs Berentsen |